Pages

ANDA TERBEBAN HUTANG KAD KREDIT - INI JALAN PENYELESAIANNYA

EPP – EASY PAYMENT PLAN KAD KREDIT
( CARA UNTUK MENYELESAIKAN HUTANG CARD CREDIT DENGAN ANSURAN BULANAN YANG RENDAH, TIADA INTEREST( 0 % INTEREST) SETIAP BULAN.)

Tahukah anda, bahawa hutang kad credit boleh dibayar secara ansuran 1,2,3 tahun dengan 0% interest?
Walaupun anda ada hutang RM 10 Ribu .. anda masih boleh bayar minima payment = RM 50...
bank tidak akan call anda.... dan Nama anda bersih dengan syarikat kewangan.

Maklumat lanjut sila klik banner dibawah


Wednesday, June 16, 2010

Skandal seks Luna Maya, Ariel dapat perhatian media asing

2010/06/17

 ARIEL dan Luna Maya ketika wawancara eksklusif dengan TVONE di  Jakarta, kelmarin.
ARIEL dan Luna Maya ketika wawancara eksklusif dengan TVONE di Jakarta, kelmarin.
JAKARTA: Aktres Luna Maya yang kini menjadi tumpuan berikutan tersebarnya video seks mendakwa beliau bersama kekasihnya Ariel, bukan sekadar mendapat perhatian media tempatan, malah turut menarik saluran berita Amerika Syarikat, Cables News Network (CNN) untuk mewawancara beliau.

Bekas duta Lux itu dilaporkan akan memberikan komen mengenai video porno yang didakwa membabitkan dirinya dan penyanyi Peterpan, Nazriel Irham atau Ariel, yang tersebar luas di internet.

“Beliau mahu bercakap dengan CNN,” kata peguamnya, OC Kaligis yang mengesahkan perkara itu kepada sekumpulan wartawan di Mahkamah Khas bagi Kes Rasuah di Jakarta, kelmarin.

Kes Luna Maya dan Ariel berkenaan mendapat perhatian media antarabangsa termasuk New York Times yang menjadikan tajuk utamanya “Sex Tape Scandal Fixates Indonesia” (Skandal Rakaman Seks Mengasyikkan Indonesia), pada 13 Jun lalu.

OC Kaligis berkata, anak guamnya itu juga bersedia untuk satu temu bual dengan Mata Najwa melalui Metro TV.

Ketika ditanya sama ada Luna Maya yang masih lagi duta Program Makanan Dunia bersedia berbicara dengan media lain atau sidang akhbar, OC Kaligis hanya tersenyum tanpa menjawab soalan daripada sekumpulan wartawan terbabit.

“Kepentingan saya adalah untuk menasihati dia. Saya tidak boleh memaksa beliau melakukannya. Itu hak dia. Malah, mengatakan tiada komen juga adalah hak dia,” katanya.
Kesediaan Luna Maya untuk diwawancara oleh media asing menimbulkan persoalan besar di kalangan pengamal media tempatan berikutan aktres terbabit bersama kekasihnya itu didakwa masih enggan bertemu dengan media tempatan.

Sehingga kini Luna bersama Ariel hanya ditemu bual TVOne di mana mereka juga tidak menjawab persoalan mengenai benarkah mereka pelaku dalam video terbabit. Sebaliknya mereka hanya mendakwa berasa difitnah. – Agensi bh

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Layan...