Pages

ANDA TERBEBAN HUTANG KAD KREDIT - INI JALAN PENYELESAIANNYA

EPP – EASY PAYMENT PLAN KAD KREDIT
( CARA UNTUK MENYELESAIKAN HUTANG CARD CREDIT DENGAN ANSURAN BULANAN YANG RENDAH, TIADA INTEREST( 0 % INTEREST) SETIAP BULAN.)

Tahukah anda, bahawa hutang kad credit boleh dibayar secara ansuran 1,2,3 tahun dengan 0% interest?
Walaupun anda ada hutang RM 10 Ribu .. anda masih boleh bayar minima payment = RM 50...
bank tidak akan call anda.... dan Nama anda bersih dengan syarikat kewangan.

Maklumat lanjut sila klik banner dibawah


Saturday, June 12, 2010

Cut Tari tenang



CUT TARI, salah seorang mangsa video seks dengan Ariel Peterpan.


VIDEO seks Ariel Peterpan nampaknya turut mengheret hos terkenal, Cut Tari yang didakwa sebagai salah seorang 'pemain' dalam video tersebut.

Sudah berkahwin dengan Johannes Yusuf Subrata, Cut Tari yang baru-baru ini dikejar media masih tenang menangani isu tersebut. Dia juga kelihatan tidak tergugat kerana mendakwa rakaman video wanita yang sedang melakukan hubungan seks dengan Ariel itu bukan dirinya.

Malah sewaktu dikerumuni media di hadapan kediaman mereka di Pondok Kepala, Jakarta Timur, Indonesia baru-baru ini, Cut dan suaminya dengan tertib memohon pihak media memberi laluan buat mereka beredar.

"Mohon teman-teman tertib, supaya kita bisa memberikan kenyataan yang baik dan semua orang rasional menerimanya," pinta suami Cut dengan sopan.

Sementara itu, Cut pula dengan tenang memberi kenyataan. Katanya, wanita yang dituduh sebagai dirinya dalam video seks tersebut bukan dia. Tanpa ekspresi dan wajah sugul atau takut bertemu media, Cut juga melayan setiap pertanyaan media dengan cukup diplomatik. Dia juga bersedia memberi kerjasama dengan pihak polis bagi menyelesaikan kes panas tersebut.

Sumber : kosmo

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Layan...