Pages

ANDA TERBEBAN HUTANG KAD KREDIT - INI JALAN PENYELESAIANNYA

EPP – EASY PAYMENT PLAN KAD KREDIT
( CARA UNTUK MENYELESAIKAN HUTANG CARD CREDIT DENGAN ANSURAN BULANAN YANG RENDAH, TIADA INTEREST( 0 % INTEREST) SETIAP BULAN.)

Tahukah anda, bahawa hutang kad credit boleh dibayar secara ansuran 1,2,3 tahun dengan 0% interest?
Walaupun anda ada hutang RM 10 Ribu .. anda masih boleh bayar minima payment = RM 50...
bank tidak akan call anda.... dan Nama anda bersih dengan syarikat kewangan.

Maklumat lanjut sila klik banner dibawah


Wednesday, January 19, 2011

Vanidah cuma temankan anak saudara


Kehadiran pelakon Vanidah Imran, 38, dan suaminya, Rashidi Ishak, 38, di Mahkamah Syariah di sini kelmarin sebenarnya tiada kaitan dengan rumah tangga mereka.

Pasangan pelakon itu sebaliknya hanya menemani anak saudara Rashidi yang ingin menyelesaikan kes tuntutan nafkah anak.

Ketika dihubungi Kosmo! semalam, Vanidah yang lebih mesra dengan panggilan Vee sama sekali tidak menyangka perkara tersebut akan menjadi besar dan disalahertikan oleh banyak pihak.

"Kami ke mahkamah hanya untuk menemani anak saudara menyelesaikan kes tuntutan nafkah anak dan saya tidak pernah terfikir akan jadi begini.

"Saya tahu bila kami berdua dilihat di sana, ramai yang akan risau termasuk peminat tetapi tidak ada apa yang berlaku antara kami berdua," katanya.

Menurut Vee, dia dan suami sudah banyak kali ke mahkamah itu untuk menemani saudara-mara atau rakan-rakan yang ingin menyelesaikan kes mereka.

Kelmarin, juara sulung program Sehati Berdansa itu mengejutkan pihak media apabila mereka dilihat di Mahkamah Syariah Kuala Lumpur tengah hari kelmarin.

Vee menjelaskan, dia dan suami tidak boleh memberikan kenyataan pada hari yang sama kerana sebaik sahaja selesai urusan di mahkamah, dia terpaksa bergegas untuk menghadiri satu mesyuarat sebelum disusuli dengan sesi fotografi pada sebelah petang.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Layan...