Pages

ANDA TERBEBAN HUTANG KAD KREDIT - INI JALAN PENYELESAIANNYA

EPP – EASY PAYMENT PLAN KAD KREDIT
( CARA UNTUK MENYELESAIKAN HUTANG CARD CREDIT DENGAN ANSURAN BULANAN YANG RENDAH, TIADA INTEREST( 0 % INTEREST) SETIAP BULAN.)

Tahukah anda, bahawa hutang kad credit boleh dibayar secara ansuran 1,2,3 tahun dengan 0% interest?
Walaupun anda ada hutang RM 10 Ribu .. anda masih boleh bayar minima payment = RM 50...
bank tidak akan call anda.... dan Nama anda bersih dengan syarikat kewangan.

Maklumat lanjut sila klik banner dibawah


Wednesday, December 22, 2010

Cut, Ariel tonton video seks

JAKARTA: Cut Tari sudah bersedia untuk menjadi saksi dalam perbicaraan Ariel yang berlangsung di mahkamah di Bandung, esok (hari ini). Kemungkinan besar video lucah yang menunjukkan jejaka mirip Ariel dan Cut Tari itu akan dipertontonkan dalam sidang perbicaraan.

Seorang anggota pasukan peguam Cut Tari yang dikenali sebagai Ina yakin video lucah itu akan dipertontonkan dalam sidang bicara. Menurutnya, barang bukti paling kukuh dalam kes Ariel adalah video itu. “Video itu adalah barang bukti paling kukuh dan Cut pula ialah mangsa dan pelaku dalam video berkenaan jadi kemungkinan besar ia akan dipertontonkan,” ujar Ina.


Ina memberitahu Cut Tari sudah bersedia untuk memberikan keterangan yang sejujurnya di hadapan majlis hakim. Dalam sidang berkenaan, bekas pengacara program ‘Insert’ itu akan menjelaskan pasangan yang muncul dalam video itu adalah dirinya dan Ariel.

“Cut akan memberi keterangan bahawa pasangan yang muncul dalam video itu memang benar dirinya sendiri dan Ariel,” tutur Ina. Sebelum ini, Cut memberitahu dia tidak tahu jika kekasih Luna Maya itu masih menyimpan rakaman aksi mereka di ranjang. Dia juga amat kecewa kerana Ariel begitu cuai hingga video itu boleh tersebar luas menjadi tatapan umum. - Agensi

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Layan...