Pages

ANDA TERBEBAN HUTANG KAD KREDIT - INI JALAN PENYELESAIANNYA

EPP – EASY PAYMENT PLAN KAD KREDIT
( CARA UNTUK MENYELESAIKAN HUTANG CARD CREDIT DENGAN ANSURAN BULANAN YANG RENDAH, TIADA INTEREST( 0 % INTEREST) SETIAP BULAN.)

Tahukah anda, bahawa hutang kad credit boleh dibayar secara ansuran 1,2,3 tahun dengan 0% interest?
Walaupun anda ada hutang RM 10 Ribu .. anda masih boleh bayar minima payment = RM 50...
bank tidak akan call anda.... dan Nama anda bersih dengan syarikat kewangan.

Maklumat lanjut sila klik banner dibawah


Tuesday, December 21, 2010

Luna sempat cium Ariel sebelum bicara

2010/11/24 - sumber bh

Setia menanti walaupun tak dibenar masuk

BANDUNG: Aktres terkenal Indonesia, Luna Maya sempat mencium pipi penyanyi kumpulan Peterpan, Nazriel Ariel Irham, sebelum kekasihnya dihadapkan ke depan hakim bagi mendengar dakwaan ke atasnya berhubung pita video lucahnya.

Luna Maya menghadiri perbicaraan hari pertama Ariel, tetapi dia tidak dapat masuk kerana prosiding dijalankan secara tertutup.

Sebelum sidang, Ariel dan Luna sempat bertemu. Luna sempat memberi Ariel ciuman di pipi kanan dan kiri, lapor akhbar Bali Post, kelmarin.
Kes itu menyebabkan Ariel digelar Peterporn. Selama perbicaraan berlangsung, Luna Maya menunggu di ruang pejabat setiausaha kehakiman negeri.

Bintang filem Ratu Kosmopolitan' itu ditemani beberapa selebriti yang juga menghadiri sidang Ariel, antaranya Camelia Malik, Hengky Tornado dan isteri, Baby Zelvia.

Ruangan itu terletak di tingkat dua pejabat kehakiman yang sama ketika perbicaraan berjalan.

Perbicaraan bertujuan menghebahkan empat dakwaan ke atas Ariel yang terkenal dengan lagu Ada Apa Denganmu, termasuk membantu menyebarkan video lucah.
Sementara itu, penyunting muzik Peterpan, Redjoy atau RJ yang didakwa sebagai penyebar video lucah Ariel, menafikan dia mencuri pita berkenaan, tetapi mengaku hanya menyalin pita berkenaan.

Dia (RJ) tidak sengaja menyalinnya. Dia adalah penyunting dan menjadi tugasnya membuka dan menyalin cakera padat Ariel, kata peguam belanya, Nico Kreshna.

Pendakwa menuduh RJ bertanggungjawab menyebarkan video lucah Ariel dan dua selebriti terkenal Indonesia, Luna Maya dan Cut Tari. Agensi

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Layan...