Pages

ANDA TERBEBAN HUTANG KAD KREDIT - INI JALAN PENYELESAIANNYA

EPP – EASY PAYMENT PLAN KAD KREDIT
( CARA UNTUK MENYELESAIKAN HUTANG CARD CREDIT DENGAN ANSURAN BULANAN YANG RENDAH, TIADA INTEREST( 0 % INTEREST) SETIAP BULAN.)

Tahukah anda, bahawa hutang kad credit boleh dibayar secara ansuran 1,2,3 tahun dengan 0% interest?
Walaupun anda ada hutang RM 10 Ribu .. anda masih boleh bayar minima payment = RM 50...
bank tidak akan call anda.... dan Nama anda bersih dengan syarikat kewangan.

Maklumat lanjut sila klik banner dibawah


Tuesday, December 21, 2010

Cut Tari yakin bebas tuduhan


2010/11/25 - sumber bh


Pengacara, pelakon sedia kembali ke dunia hiburan

JAKARTA: Pengacara dan pelakon drama bersiri televisyen Cut Tari, yakin akan dibebaskan daripada hukuman membabitkan kes video lucah bersama vokalis kumpulan Peterpan Nazriel ‘Ariel’ Irham.

Peguamnya, Hotman Paris Hutapea menegaskan setakat ini tiada peruntukan yang dapat mendakwa pelakon itu, sebaliknya Cut Tari kini bersiap sedia untuk kembali semula ke dunia hiburan selepas laporan menyatakan kerjayanya semakin tenggelam berikutan skandal itu.

“Tiada pendakwaan dikenakan ke atas Cut Tari kerana Ariel sendiri didakwa atas tuduhan membantu rakannya menyebarkan video itu di Bandung dan bukan sebagai pembuat video,” katanya.
Hutapea berkata, Cut Tari juga kini tidak takut untuk muncul di khalayak dan sudah bersedia kembali aktif dalam kerjayanya.

“Bagaimanapun buat masa ini dia lebih suka tinggal di rumah menguruskan rumah tangga bersama suaminya, Yusuf dan anak mereka, Sydney.

Sementara itu, seorang lagi peguam Cut Tari, Ida Ayu Trisnamurti berkata aktres itu sudah menerima tawaran untuk berlakon dalam filem dan menjadi pengacara sebuah rancangan yang belum dinamakan.

“Setakat yang saya tahu, beberapa pihak sudah memberi tawaran kepadanya untuk berlakon dalam filem iklan, cuma masanya belum ditetapkan lagi,” katanya. – Agensi

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Layan...